Blog pagina; Hoe Verwerk Ik Mijn Scheiding

Vervolg Blog; waardevolle tips!

Zoals al eerder gezegd; ik was deze tips graag tegen gekomen in het begin van mijn alleen zijn na mijn scheiding.

-Leef en plan van dag tot dag, stel je doelen niet te ver weg, dan verlies je het overzicht over het grote geheel.  Hou het  dicht bij jezelf en overzichtelijk, zodat je je plannen makkelijk bij kunt stellen. 

-Blijf jezelf goed verzorgen, dwing jezelf in de spiegel te kijken. Een goed verzorgd uiterlijk laat je je zelfverzekerder voelen. 

-Heb controle over je verdriet. Hiermee bedoel ik te zeggen, laat je verdriet toe, daar en op momenten wanneer het jou uitkomt. 

-Ga iets ondernemen, met vrienden of sporten, of een cursus volgen als je hier aan toe bent. Dit klinkt misschien allemaal cliché maar ik heb zelf ondervonden dat dit werkt met name voor de broodnodige afleiding.  

-Lukt het bovenstaande nog niet en voel je dat je blijft hangen in je verdriet en emoties dan kun je hulp zoeken bij een professionele therapeut of coach.  

-Als ervaringsdeskundige, therapeut en coach( ik maak ook gebruik van healing) kan ik zeker wat voor je betekenen.  Kijk maar eens naar mijn aanbod voor een voorbeeld Persoonlijk- verwerkingsplan. Eigenlijk is het belangrijkste dat je je bewust bent (wordt)van wat en hoe je het niet meer wilt, zodat jij die kant op kan gaan die jij wel wilt!

In mijn volgende Blog heb ik een aantal interessante vragen voor je.